Nova pogodnost za sve korisnike Generali osiguranja

Generali osiguranje svojim je korisnicima osigurao novost u obliku usluge Drugi Auto ORYX Asistencije, zanimljivog slogana „Kad prvi zakaže“, a koju je moguće aktivirati na svim prodajnim mjestima Generali osiguranja, odabirom odgovarajućeg paketa iz atraktivne ponude dopunskih osiguranja. Usluga je namijenjena svima onima koji su imali prometnu nezgodu, a koja podrazumijeva potpuno besplatno korištenje zamjenskog vozila za vrijeme kada je oštećeno vozilo na popravku.

U slučaju prometne nezgode pojavljuje se mnoštvo problema kojih postajemo svjesni tek kada se izgubi mobilnost na koju smo navikli. Koliko je to velik problem dovoljno govori činjenica da godišnje u Hrvatskoj preko 150.000 osiguranika nije mobilno zbog popravka štete na vozilu. Stoga je na tržištu dostupna usluga Drugi Auto koja je iznimno jednostavna za korištenje, budući se u slučaju nastanka potrebe sve rješava putem telefona, pozivom na besplatni broj 0800 5009, nakon kojega slijedi brza i besplatna dostava zamjenskog vozila na bilo koju lokaciju u Hrvatskoj.

Prednost usluge Drugi Auto ORYX Asistencije je ta da se može iskoristiti u slučaju prometne nezgode i prijave štete bez obzira na to je li vozilo pokretno ili nepokretno, odnosno da li je vozač krivac ili oštećenik.

Više o usluzi možete saznati na http://www.generali.hr i http://drugiauto.oryx-asistencija.hr.