Agent u kontaktnom centru

Objavljeno prije 8 mjeseca

Mjesto obavljanja posla: Zagrebačka županija

ORYX Asistencija, sastavni dio Zubak Grupe, bavi se pružanjem vrhunske i pouzdane usluge pomoći na cesti, moru i u kući te drži lidersku poziciju u Hrvatskoj u pružanju pomoći na cesti. Svoje proizvode, osim u Hrvatskoj, trenutačno prodajemo u Austriji, Sloveniji te u Bosni i Hercegovini, a uskoro uz tvoju pomoć i u drugim europskim zemljama. Što god radili, dajemo sve od sebe kako bismo napravili i više od traženoga. Svaki naš zaposlenik teži biti najbolji u svojem području, neprestano se obrazuje, raste i trudi napraviti bolje, više, brže. Cijenimo trud i motivaciju. Uvijek i svugdje promišljamo kako unaprijediti, bolje riješiti ili učinkovitije obaviti ono što radimo. Inovacija nas pokreće i motivira. Potičemo je i očekujemo od svakog djelatnika. Cijenimo dobre ideje, a još više njihovu kvalitetnu izvedbu.

O poslu

Nama je kontaktni centar srce naše usluge, a brzina i kvaliteta ključni su motivi kao i u odjelu servisne mreže. Ovdje nema spavanja (na poslu, naravno). Radi se u smjenama koje pokrivaju sve dane u godini od 0 – 24 h, čak i kad je na TV-u „Igra prijestolja“! Rastemo iz mjeseca u mjesec i ako tako nastavimo, morat ćemo ili dizati kat na zgradi ili početi zapošljavati jako male ljude :). U našem kontaktnom centru vlada iznimno pozitivna atmosfera, ergonomija rada je vrhunska, a kontaktni centar služi nam kao rasadnik kadrova, tako da ako si talentiran, ambiciozan i marljiv, imaš mogućnost napredovanja.

Opis glavnih zadataka

  • Dežurstvo u kontaktnom centru (rad u 3 smjene, 8 sati dnevno – 40 sati tjedno – uključuje i rad vikendom)
  • Zaprimanje dolaznih poziva od korisnika usluga
  • Organizacija i vođenje slučaja
  • Koordinacija s partnerima i upućivanje naloga za isporuku usluga djelatnicima na terenu
  • Obračun usluga po radnom nalogu i izrada računa 

Karakteristike prave osobe za nas

Dobro poznaješ talijanski, njemački ili slovenski jezik u govoru i pismu (B2 ili više) te imaš izražene komunikacijske vještine i sklon si timskom radu. Informatički si pismen i imaš organizacijske vještine. Prednost će imati osobe koje imaju iskustvo rada u kontaktnom centru, koje vrlo dobro poznaju prometnice, naselja i geografska obilježja te koje se dobro snalaze u prostoru pomoću digitalnih karti.

ORYX Grupa dio je Zubak Grupe, vodeće domaće grupacije u prodaji, održavanju i proizvodnji motornih vozila, nagrađene mnogobrojnim priznanjima i okrunjene s gotovo četrdeset godina iskustva na tržištu koja danas zapošljava gotovo sedamsto zadovoljnih djelatnika, a svake godine taj broj nastavlja rasti.

Job Features

TvrtkaORYX Asistencija

Prijavi se